הלקוחות שלנו פונים אלינו בבקשה זהה – בכדי לייעל, לחזק ולמנף את העסק שלהם – אבל הם עושים זאת מסיבות שונות.
הלקוחות שלנו פונים אלינו בעקבות אחד או יותר מהתרחישים הבאים:
- מנהל מסעדה שמוצא את עצמו טובע בעבודה השוטפת ולא מצליח למצוא את הזמן להתעסקות שהיא 'מעבר' לכיבוי שריפות.
- עסק קולינרי המחפש מבט מקצועי ואובייקטיבי למציאת הזדמנויות צמיחה חדשות.
- לדייק את איכות חווית האירוח של הלקוחות שלו.
- רצון לפתח ולהעשיר את ארגז הכלים של הצוות הניהולי.
- מסעדן חדש, מבטיח וחסר ניסיון, הרוצה ליווי יעוץ בשלבים הראשונים של העסק.
- בעל עסק שמרגיש שהמקום "תקוע" מבלי שברור לו למה – וצריך זוג עיניים רעננות.
- מנהל שרוצה סוף סוף שהכל יהיה כתוב, ברור ומסודר.
- בעל עסק שרוצה להשקיע במצוינות הצוות ולהעלות את המורל באמצעות סדנאות מקצועיות וחווייתיות.
- תחושה חזקה של צורך בשינוי, מבלי שבטוח בדיוק באיזה שינוי מדובר.
- רצון ליצור מערכת משוב ובקרה כדי לשמור על הצוות ערני ודרוך.
- מנהל שנמאס לו מתחלופת העובדים הגדולה המאפיינת את הענף, וההשקעה הרבה שכל עובד כזה דורש, ומעוניין לרכוש כלים לזהות ולהבטיח עובדים לטווח הארוך ושיטות הכשרה יעילות ומהירות יותר.
- כל אחד שרוצה להתעדכן ולהתעניין בשיטות ובטכניקות העדכניות ביותר לאירוח מדויק ואיכותי.
אם גם אתם מוצאים את עצמכם ברשימה – הזמן אותנו לפגישת ייעוץ והתרשמות (על חשבון הבית!)