לא צריך לעבוד קשה בשביל לשכנע את צוות השירות בחשיבות המכירות. הם יודעים טוב יותר מאיתנו את ההשפעה הישירה של מכירות איכותיות על השכר שלהם. הבעיה היא שהרבה מהם פשוט לא יודעים איך, והרבה פעמים חשים חוסר ביטחון לקחת בעלות ואחריות על חווית הלקוח, באופן שיאפשר להם להוביל, להמליץ וכתוצאה מכך – למכור הרבה יותר.
למושג מכירות יש קונוטציה שלילית, המקושרת למילים כמו 'לדחוף', 'אגרסיביות' ו'אי-נעימות'. אבל האמת היא שהגדולה של מכירה איכותית מתבטאת בכך שהיא כלל לא מרגישה כ'מכירה'.
מכירה איכותית הינה חלק בלתי נפרד משירות מצוין.
בהדרכת המכירות נחבר את הצוות לערכים השייכים למכירה איכותית:
- מקצועיות בלתי מעורערת בתפריט האוכל והמשקאות.
- תזמון ככלי מכירתי החשוב ביותר.
- ביטחון להוביל את חווית האורח, להמליץ ולהציע את הדברים הנכונים והמתאימים.
שילוב מנצח
מכירת יין הינה מכירה רווחית במיוחד לבית העסק, וגם נקודת חולשה במסעדות רבות. כדי לא לפספס את החלק החשוב הזה במכירה, מומלץ להשלים את הדרכת המכירות עם הדרכת היין שלנו.