אימון מנהלים – (Coaching)

פיתוח מנהלים והון אנושי

כלי מרכזי ורב עוצמה שאנחנו עושים בו שימוש בתהליך פיתוח המנהלים בעסק הוא אימון אישי (קואצ'ינג). תהליך זה מתמקד בדפוסי ההתנהגות של האדם, במקרה הזה המנהל.

כבני אדם, אנחנו "מכשילים" את עצמנו בדרכים שונות, המביאות לכך שגם כאשר ברור לנו מה צריך לעשות ובאיזה אופן, אנחנו מוצאים את עצמנו מתנהגים בצורה ההפוכה. לפעמים הערכים והאמונות הפנימיות (ולרוב הלא מודעות) שלנו, מערפלים את נקודת המבט ולא מאפשרים לנו לראות את הדברים כמו שהם.

מנהלים רבים שעבדנו איתם הכירו היטב את עקרונות הניהול, אבל עשו הכל כדי להימנע מעימותים – גם כשהיה בהם צורך – תוצאה שעלתה להם בכבוד של הצוות וביכולת להתנהל מול לקוחות וספקים.

מנהלים אחרים, מרשימים וכריזמטיים, מצאו את עצמם מתחממים ו"מאבדים" שליטה על רגשותיהם, וכתוצאה מכך שרפו גשרים שעמלו זמן רב על בנייתם.

אחרים התקשו בהצבת מטרות ויעדים ברורים למסעדה, או שהציבו יעדים לא ריאליים או מנוסחים באופן שקשה להתקדם לעברו.

במסגרת התהליך המשותף יאותרו השבלונות ההתנהגותיות שאינן משרתות את המנהל (והקיימות בכולנו), ובאמצעות אימון התנהגותי יקבל המנהל כלים לניהול עצמי, צוותי, ארגוני ומקצועי.

אימון אישי יוצא מתוך נקודת הנחה שהתנהגויותיו וערכיו של האדם באים לידי ביטוי בכל תחומי החיים המרכיבים אותו כאדם מלא ושלם. מכאן שהתהליך, שהינו באוריינטציה ניהולית-מקצועית, יניב תוצאות שיקרינו לכל תחומי החיים של המנהל, ולהתנהלותו כאדם.

אימון אישי, ככל אימון, מאפשר לאדם להתעלות מעבר למה שאי-פעם חשב שהוא מסוגל ולגלות על עצמו כמה גבוה הוא באמת יכול לעלות. אימון יכול להוציא אדם מהבוץ ולשים אותו על דרך המלך. אבל אם האדם כבר נמצא על הדרך הזו – תהליך האימון יעזור לו ללכת בה מהר יותר, ולוודא שהיא לוקחת אותו באמת למקום אליו הוא שואף להגיע.

תהליך הקואצ'ינג האישי-ניהולי מספק חוויה ייחודית ומרתקת של אימון התנהגותי, בניית אסטרטגיה אישית וכלים מעשיים לפיתוח עצמי וניהולי.

התהליך כולל אימון אישי לצוות המנהלים / בעלים (8-10 מפגשים אישיים).

צריך
הכוונה?
השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם:



    קידום ושיווק באינטרנט קידום ושיווק באינטרנט