שיפור רמת השירות אצל המלצרים שלכם

הדרכת שירות מלצרים

אין זה פשוט לנהל עסק בישראל ובעיקר עסק שקשור לתחום המזון. יש הרבה מה לדעת עוד לפני שבכלל מקבלים את ההחלטה על פתיחת העסק ומעבר ללמידה של נושאים מהותיים שצריך לדעת לפני הפתיחה יש גם למידה רציפה ומתמשכת תוך כדי תנועה, כלומר תוך כדי שהעסק פעיל. אחד הנושאים שכדאי מאד לקבל מאנשי מקצוע שמלווים עסקים הוא הדרכת שירות מלצרים שיכולה לסייע רבות גם להעלאת תודעת השירות, גם בהבנת הציפיות מצד הלקוח וגם במציאת דקויות שיהיו נכונים לעסק זה או אחר יותר מאשר לעסקים אחרים. מלווים עסקיים מציעים כיום שירותים מותאמים אישית לכל עסק וחשוב לבחור את מה שיהיה הכי מתאים.

מה קורה במהלך הדרכת שירות מלצרים?

הדרכת השירות והמכירה מעניקה את מיטב הכלים והידע לצוות העובדים שלכם. כאשר אתם בוחרים לקבל הדרכת שירות מלצרים מהמומחים בתחום, חווית האירוח שהמסעדה שלכם מספקת תהפוך לחוויית השירות האולטימטיבית. ההדרכה לעובדים היא מקיפה ומכסה נושאים כמו טכניקות מכירה והתמודדות עם התנגדויות, דגשים לשפת הגוף והתקשורת הבין אישית, אימון מלצרים על פרקטיקות שירות ואירוח וכן, כלים נוספים וסימולציות אשר ייצרו שפה אחידה בקרב הצוות ויציבו סטנדרטים לשירות מצוין. עם הדרכה איכותית, הלקוחות שלכם יהיו מרוצים ואחוז הרווחים שלכם יעלה.  

החשיבות של ליווי עסקי מותאם אישית

כיום יש מודעות גבוהה לנושא של ליווי עסקי, שכן מי שעתיד להיות בעל עסק, בעיקר אם מדובר בעסק מתחום המזון והקולינריה רוצה שהעסק שלו יצליח מעל ומעבר ולכן יפנה בענווה לליווי של אנשי מקצוע שמכירים את התחום, מעבירים הדרכת שירות מלצרים ויודעים אילו צעדים יהיו הכי נכונים עבור כל עסק בראשית דרכו. כך תחילת הדרך תהיה הרבה יותר טוב, קלה ובטוחה ואפשר להיות בטוחים שמבצעים את הפעולות הנכונות על פי התוכנית העסקית.

תמר פורטי מלווה עסקים בתחומי המזון והקולינריה משלבי הרעיון הראשוניים ועד לביצוע המוצלח והיציאה לדרך בעבודה עם לקוחות. מוזמנים לפנות אליה בכל שאלה או בירור.

צריך
הכוונה?
השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם:



    קידום ושיווק באינטרנט קידום ושיווק באינטרנט