עולם המסעדנות מלא בהפתעות

מסעדה יכולה להיות עסק שמניב הכנסות נאות ובנוסף מספק נחת רבה לבעלים בזכות האקשן הבלתי פוסק, הריגושים הקולינריים והאווירה השמחה במקום מלא באנשים מחויכים. מצד שני מדובר בתחום שרמת הסיכון בו גבוהה מאוד, ומדי שנה נסגרות מסעדות רבות, כולל כאלה בעלות תפריט מעולה ופוטנציאל אמיתי להצלחה. ייעוץ מקצועי שמבוסס על בדיקה מעמיקה של כל המרכיבים הרלוונטיים במסעדה, היכרות מצוינת עם עולם הקולינריה באופן כללי, זיהוי מדויק של נקודות תורפה וגם של חזקות והזדמנויות ויכולת להוביל תהליכי שינוי עשוי להיות ההבדל בין שגשוג לבין דשדוש – ואלה הן האיכויות העיקריות של שירות ייעוץ למסעדות שמעניקה תמר פורטי, אשת מקצוע מנוסה הן בתחום הקולינרי והן בתחום הקואצ'ינג.

המרכיבים החשובים של ייעוץ למסעדות

ייעוץ למסעדות מעצים את יכולת ההתפתחות הרווחית של העסק ומוביל אתכם ליכולת צמיחה פיננסית. בעזרת יועץ מומחה שיבנה עבורכם ואתכם תכנית אסטרטגית לטווח ארוך שתכלול את כל הנקודות הנדרשות להובלת העסק שלכם למשגשג ומצליח. מה כלול בתהליך זה:

  • טיפול אישי על ידי יועץ מקצועי בעל ניסיון בתחום.
  • יצירת אסטרטגית שיטות עבודה.
  • הדרכת כח אדם בשיטות העבודה הנבחרות.
  • בנית קונספט אישי למסעדה ואפיונה.
  • בניית תכנית ארוכת טווח לעסק.

תהליך מקיף בהתאמה מלאה לכל מסעדה

המפתח העיקרי להצלחת תהליך ייעוץ למסעדות, הוא התאמה מלאה לכל עסק. זהו גם דגש חשוב במיוחד מבחינת תמר פורטי, שאמונה על לימוד מעמיק של כל מסעדה והשפה הקולינרית והעיצובית הייחודית לה. בנוסף מביאה פורטי לידי ביטוי ניסיון של שנים רבות בשלל תפקידים בתחום המסעדנות, ואת היכולות שלה כמאמנת ובפרט בתחום הקואצ'ינג הארגוני. התוצאה: ייעוץ מועיל במיוחד שמספק למסעדה קרש קפיצה אפקטיבי למיצוי הפוטנציאל ולהצלחה מרשימה. אם אתם מחפשים מידע נוסף על הדרכת שירות מלצרים או שיש לכם שאלות בנושאים אחרים אתם מוזמנים לפנות אליי בטלפון 050-633-3078 ואשמח לסייע במיידי.

צריך
הכוונה?
השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם:



    קידום ושיווק באינטרנט קידום ושיווק באינטרנט