ניהול מסעדות – לרכוש כלים חשובים

ניהול מסעדות דורש הבנה קולינרית ועסקית כאחד. מתכננים ליצור מסעדה עם קונספט מיוחד? לצד בניית תפריט אוכל מסעיר וייחודי, יהיה עליכם לנהל את צוות העובדים, להזמין את הציוד הרלוונטי וכמובן – ליצור תכנית עסקית בזכותה המסעדה תניב רווחים. אם אתם זקוקים ליד מכוונת, תכניות פיתוח המנהלים של "פורטי" יעניקו לכם את הכלים המתאימים להצלחה.

 

עולם הקולינריה הינו תחום מרתק וסוער – בין אם אתם מהצד של הבליינים או מהצד של המסעדנים. מדי חודש בחודשו אנו עדים לפתיחתה של מסעדה חדשה: בין אם מדובר במטבח אסיאתי, בשרים או קונספט קולינרי אחר – כל אחד ואחת יכולים למצוא מקום לשבת בו ולאכול ארוחת מלכים. עם זאת, כישרון בישול איננו מבטיח את הצלחתה של המסעדה. למעשה, בזכות ניהול נכון של העסק, גם אתם תצליחו לפתוח מסעדה מצליחה עם רשימת המתנה ארוכה. ראשית, יהיה עליכם לעבור הכשרה מקצועית על יסודות הניהול:

  • הקמת צוות עובדים – החל מהטבחים, המלצרים ועד אנשי שטיפת הכלים – כדי לתפעל היטב מסעדה, יש צורך להעסיק עובדים איכותיים ומקצועיים. לצד העסקת עובדים בעלי ניסיון, יש צורך גם לנהל אותם ביעילות. בהתאם לכך, ולאורך לימודי ניהול מסעדות, תלמדו כיצד לתפעל את עובדי העסק שלכם אופן מוצלח.
  • הכשרת צוות עובדים – בענף בו העובדים מתחלפים חדשות לבקרים, יש צורך בשיטות הכשרה מובנות ובתרבות ארגונית מהודקת. זאת על מנת שגם אם הצוותים מתחלפים, עקרונות הברזל ורוח השירות נשארת קבועה.
  • סדנאות מנהלים – פיתוח מנהלים ומתן ארגז כלים ניהולי לניהול המשמרת, הנעת עובדים, שיטות ניהול במצבי משבר, שימור לקוחות והתמודדות עם תלונות, שימור ידע והעברת מידע בתוך המערכת.

 

למצות את הפוטנציאל

בסיומה של הכשרה זו, תוכלו לגבש נקודת מבט כוללת ורחבה – בעזרתה תבנו עסק מצליח ומשגשג. מעוניינים לזכות ביתרון על פני מסעדות אחרות? השתתפות בהדרכות ניהול המסעדות של "פורטי" תסייע לכם להגיע למקום הראשון בעולם הקולינרי התחרותי: לצד הדרכות על שיטות ניהול מומלצות, נשמח להדריך גם את עובדי המסעדה – כך שכל אחד ואחת מכם יוכל לממש את הפוטנציאל של העסק.

צריך
הכוונה?
השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם:



    קידום ושיווק באינטרנט קידום ושיווק באינטרנט