מה כולל ייעוץ למסעדות?

ייעוץ למסעדות משלב בתוכו בניית אסטרטגיה ופיתוח תכנית עבודה מוקפדת – לצורך הצלחת העסק. החל מבניית התפריט, תכנון הקונספט הקולינרי ועד התחזית העסקית של המסעדה: כדי לבסס מוניטין מוצלח, עליכם, בראש ובראשונה, ליצור תכנית עבודה כוללת ודקדקנית וחיבור עם אנשי המקצוע הטובים ביותר בענף. מעוניינים לפתוח מסעדה חדשה המנוהלת היטב? זקוקים לעין חיצונית שתכוון אתכם לעתיד מקצועי ורוד? צוות עובדי "פורטי", מיזם בתחום הקואוצ'ינג והניהול הארגוני, ישמח לסייע לכם בכל אחד משלבי העבודה.

 

חלק בלתי נפרד מתרבות הפנאי של ימינו היא בילוי במסעדות. מה שרבים אולי לא יודעים הוא שמאחורי כל מסעדה מצליחה עומדת תכנית עבודה מוקפדת. במילים אחרות, ובכדי לבסס מוניטין משובח עבור המסעדה בבעלותכם, יש להקפיד על ביצוע פעולות שונות; פעולות הכוללות הרבה מעבר לבישול נכון של מתכון. בהתאם לכך, ובבואכם לבסס את העסק הקולינרי החדש שלכם, עליכם לפנות אל שירותי ייעוץ מסעדות.

תכנון עסק מצליח, ובייחוד כאשר מדובר בתחום המסעדנות הקשוח, מתבסס על עבודה קשה ועל הבנה מעמיקה בניהול. יש לכם כישרון בישול מדהים וחזון מרהיב למסעדה שלכם, אך אינכם מחזיקים בכישורי ניהול? שיתוף פעולה מקצועי עם יועץ מסעדות יקדם את מטרתכם אל עבר ההצלחה. שיתוף פעולה זה כולל מספר שלבים:

  • בפגישתכם הראשונית עם היועץ, יהיה עליכם לשוחח, בין היתר, על קביעת אסטרטגיה כללית ומטרות על. זאת בכדי שכלל סדר הפעולות ובנית המיזם יכלול את ה- N.A ואת רוח העקרונות שנקבעו.
  • בניית תכנית עבודה להגשמת כלל היעדים באופן מתוזמן ומדויק שלא יחרוג מהתקציב ומזמני העבודה שנקבעו
  • כעת, תוכלו להתקדם ולהגשים את המטרות והיעדים שהצבתם עבורכם ועבור העסק שלכם: החל מבחירת המטבח הקולינרי עליו יתבסס התפריט ועד הדרכת העובדים השונים לצורך שירות איכותי, בזכות אלמנטים אלו ואחרים תבנו עסק מצליח ופופולרי.

הדרך הבטוחה להצלחה

לבנות מסעדה איכותית היא לא עניין של מה בכך: לצד מנות טעימות ויצירתיות, יש להשקיע רבות גם בדפוסי עבודה וניהול – לצורך מוניטין מרשים ויצירת רווחים. מעוניינים לפתוח מסעדה חדשה? זקוקים ליד מכוונת בהיבט התפעולי? המומחים של "פורטי", עסק בתחום הניהול הארגוני, ישמחו ללוות את המסעדה שלכם ולהוביל בתוכה שינויים חיוביים ארוכי טווח.

צריך
הכוונה?
השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם:



    קידום ושיווק באינטרנט קידום ושיווק באינטרנט