מהו הידע הנדרש לצורך פתיחת מסעדה?

פתיחת מסעדה מתבססת על מספר תחומים מרכזיים: ידע קולינרי, ניהול, שיווק ויחסי ציבור. שילוב של היבטים אלו יבטיח את הצלחת העסק שלכם. למדתם הכול על בישול מאימא ומסבתא? אתם נחשבים לבשלנים של החבורה? אין ספק שהבנה משמעותית בתחום הקולינרי הוא משמעותי להקמתה של מסעדה חדשה. עם זאת, וכדי לנהל אותה באופן מושלם, יש לדעת גם לתפעל את המסעדה כראוי. כדי לרכוש כלים חשובים אלו, הצוות של "פורטי" ישמח להסביר לכם על יסודות הניהול ועל התרבות הארגונית הנכונה.

 

עולם הבישול הוא תחום מרתק: החל התנהלות נכונה עם בשרים ועד הכנת הקינוח המושלם – כדי ליצור את המנה המנצחת צריך ידיים מקצועיות ולב מלא תשוקה. עם זאת, ובכדי לפתוח מסעדה, עליכם להפגין ידע הכולל הרבה מעבר לבישול מנה מנצחת. למעשה, כדי להקים מסעדה בה תהיה רשימת המתנה ארוכה ורווחים נאים, עליכם להראות בקיאות גם בעולם העסקים והניהול.

מעוניינים לפתוח מסעדה שתהפוך להצלחה הקולינרית הבאה בישראל? לצד שליטה מלאה בבישול ובניית תפריטים, עליכם להתמקצע בתחומים הבאים:

  • תרבות ארגונית – לצד הקונספט הקולינרי, כיצד אתם מדמיינים את המסעדה שלכם? כדי שמקום בילוי זה יהיה נעים – הן לבליינים והן לנותני השירות, עליכם לבנות נהלי עבודה, להכשיר את עובדי המסעדה השונים על הצד הטוב ביותר ולבנות אסטרטגית פעולה להמשך פעילותה של המסעדה.
  • שיווק ויחסי ציבור – כדי שיותר ויותר אנשים ייחשפו אל קיומה של המסעדה שלכם, עליכם להסתייע בפלטפורמות השיווק השונות: בין אם בפייסבוק או בפלטפורמות נוספות, ניהול קמפיינים שיווקיים הם, למעשה, חלק מאסטרטגיית השיווק אותה יהיה עליכם לתכנן בקפידה. בהתאם, וכדי להבין היטב תחום זה, יהיה עליכם לרכוש את הכלים הרלוונטיים.

 

להפוך לסיפור הצלחה? אין זו אגדה!

כדי לפתוח מסעדה, כאמור, יש צורך ללמוד ולהתמקצע בתחום הניהול והשיווק. כדי לבצע את דריסת הרגל שלכם בתחום העסקים והקולינריה הישראלי, אתם מוזמנים להשתתף בהדרכות של חברת "פורטי"; חברה המחזיקה בניסיון משמעותי בעולמות אלו – תוך שימוש בתכנית הפעולה T4.

צריך
הכוונה?
השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם:



    קידום ושיווק באינטרנט קידום ושיווק באינטרנט