זו זכות לתת שירות

הרבה תלוי בהכשרת מלצרים בשטח, קודם כל, הרווח של המסעדה. ככלל, מנהל המסעדה או מנהל האולם אחראי להכשרת המלצרים. אבל מה ללמד וכיצד? איך לגשת לתהליך הלמידה? הדרכת שירות מלצרים זה הוא נושא שיש לשקול צעד אחר צעד. כדי שהשירות שתעניקו במסעדה שלכם ישאיר רושם יוצא דופן, כדאי אפילו לקחת הדרכת מלצרים מקצועית. חברת פורטי, בעלי ניסיון רב שנים בתחום המסעדנות ידעו להביא את הרבה המקצועית של המלצרים שלכם לשלמות. 

שירות טוב פירושו רווח!

מה המלצר שלכם צריך לדעת כדי להיות מקצועי ושירותי:

  1. הכרת התפריט- הדבר הראשון שעל מלצר לעשות הוא להכיר את התפריט בצורה מושלמת. על המלצר לדעת את רשימת כל המנות, הרכבן, תכולת האלרגנים במנות, אופן ההגשה וזמן הבישול.
  2. יכולת לתאר בצורה טעימה מנות- זו מיומנות נפרדת שניתן ללמד מלצר במהלך הדרכת שירות למלצרים. הוא חייב לא רק לדעת את ההרכב, אלא גם להיות מסוגל לספר בתיאבון על המנה, כדי שהאורח ירצה להזמין אותה. מיומנויות דיבור בטוחות נוצרות במהלך האימון, כאשר המלצר מפתח את המיומנויות והטכניקות של תיאור מנות. 
  3. כישורי מכירה- המלצר חייב להיות מסוגל להציע את המנות הנכונות ולהגדיל את החשבון הממוצע של האורח. לשם כך עליו להכיר את השילובים האפשריים של מנות ומשקאות, וגם להיות מסוגל להציע הצעה שתמשוך את תשומת ליבו של האורח, אך לא תהיה פולשנית. כמו כן, מלצרים צריכים להיות מסוגלים למכור מנות יקרות, להיות מסוגלים לתאר אותן בצורה מספקת, ולא לפחד מהמחיר.
  4. הכרת תקני שירות- פריט נפרד בהכשרת המלצרים הוא סטנדרטים של העבודה עם האורח: איך להגיש מנות נכון, איך לקחת את ההזמנה נכון, איך להיפרד מהאורח. 
  5. יכולת טיפול בתלונות- אחד הנושאים הקשים ביותר בהכשרת מלצרים הוא כישורי טיפול בתלונות. זהו תהליך קשה מבחינה רגשית, אך על המלצר לדעת להגיב לחוסר שביעות הרצון של האורח ולהצליח להתמודד איתו. 

מוטיבציה של המלצרים והכרה במשמעות 

לרוב מוטיבציה חומרית עובדת לרגע. מלצרים מעריכים הרבה יותר עידוד בצורה של הדרכת שירות מלצרים ומפגש עם שפים מפורסמים, הזדמנות לבקר בתערוכה או אירוע מיוחדים ועוד. זוהי תרומה לצמיחה מקצועית. כשמלצרים מבינים שהמסעדה מוכנה להשקיע בהכשרה שלהם, שהם חשובים ונחוצים בעסק, שהם נותנים שירות ברמה גבוהה, אז זה מגדיל את הרווחים, מאחר ולקוחות ירצו לחזור אליכם שוב ושוב. אם אתם מחפשים הדרכה שתעלה את הרמה המקצועית של המלצרים שלכם שלב, צרו קשר עם פורטי, והם ישמחו לעזור לכם. 

 

צריך
הכוונה?
השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם:



    קידום ושיווק באינטרנט קידום ושיווק באינטרנט