המלצרים שלכם הם נכס חשוב

מסעדות משקיעות סכומי עתק בבניית תפריט אטרקטיבי, בשכירת מקום גדול מספיק בלוקיישן מבוקש, באבזור המטבח בציוד מתקדם, בעיצוב החלל, ברכישת חומרי גלם איכותיים ובתשלומים שונים הנדרשים עבור הקמת עסק. לעומת זאת בלא מעט מקרים צוות המלצריות והמלצרים מגויס ללא תשומת לב רבה מדי ובנוסף מתאפיין בתחלופה גבוהה – וכתוצאה מכך רמת השירות במסעדה לא עומדת בסטנדרטים המצופים ממנה, דבר שבא לידי ביטוי מן הסתם בהיקף ההכנסות של העסק. הדרכת שירות מלצרים, מאפשרת לגשר על הפער בין המצב הקיים למצב הרצוי ולהשביח את השירות. תמר פורטי מבצעת הדרכות מסוג זה כבר שנים רבות, על בסיס ניסיון רחב היקף בעולם המסעדנות ויכולות מוכחות בתחום הקואצ'ינג.

מה כוללת הדרכת שירות מלצרים?

* תקשורת עם הלקוחות – המרכיב המרכזי בכל הדרכה למלצרים הוא שיפור התקשורת עם הלקוחות, הן זו המילולית והן זו הלא מילולית. בפרט נלמדים נושאים כמו סוגי לקוחות שונים והדרך הנכונה ביותר להתייחס לכל אחד מהם, מענה יעיל לתלונות וזיהוי תרחישים שעלולים להתפתח לכדי בעיה עוד לפני שהיא נוצרת על-מנת להקדים תרופה למכה.

* בקיאות מקצועית – מלצרות בישראל היא אמנם עבודה זמנית במהותה, אבל גם כך נדרשת הבנה קולינרית ברמה טובה. מרכיב זה בהדרכת המלצרים מתמקד בתפריט של המסעדה ובמרכיבים השונים של המנות והמשקאות שהיא מציעה.

* הדרכת מכירות – התפקיד של מלצר הוא לא רק לרשום הזמנות ולשנע את המנות לשולחן. מלצרים הם למעשה גם אנשי מכירות, וככל שהם יהיו מיומנים יותר במרכיב הזה של התפקיד, כך הכנסות המסעדה יעלו (ואיתן גם השכר של כל מלצר ומלצרית, לרבות הטיפים).

* עבודת צוות יעילה – כך שגם ברגעים העמוסים ביותר ניתן יהיה לספק לכל לקוח ולקוחה שירות ברמה גבוהה.

רמת שירות מיטבית – ותועלות רבות נוספות

הדרכת שירות מלצרים הופכת את הצוות למיומן מאוד. המודעות לכל מרכיבי השירות מאפשרת ליצור עבור הלקוחות חוויה נעימה במיוחד מרגע הכניסה למסעדה ועד היציאה ממנה, ועוד תועלת של הדרכה זו היא אחידות – הן ברמת השירות והן באופן ההתנהלות של כל המלצרים והמלצריות. ההשקעה בהון האנושי, משאב יקר ערך בכל עסק ובפרט במסעדות שבהן הצוות הוא למעשה הפנים של העסק ומשפיע באופן דרמטי על המיתוג שלו, היא השקעה משתלמת מאוד, ובפרט כשההדרכה של המלצרים מבוצעת ע"י אשת מקצוע מנוסה ומיומנת כמו תמר פורטי. אם אתם מחפשים מידע נוסף לגבי ייעוץ למסעדות או שיש לכם כל שאלה אחרת בנושא אתם מוזמנים ליצור קשר עוד היום בטלפון 050-633-3078

צריך
הכוונה?
השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם:



    קידום ושיווק באינטרנט קידום ושיווק באינטרנט