אימון הצוות לחוויית שירות בלתי נשכחת

בכל מסעדה, ניתן לזהות במהרה, את נותני השירות ה"כוכבים". הם בדרך כלל בולטים בחלל המסעדה, קשובים, נמרצים ואוהבים לפגוש את הלקוחות. הם אילו שעושים את הכסף הגדול, לעצמם ולבית העסק שלך. הם הנכס של הפלור שלך ולא מחסירים שום פעימה בתהליך השירות.

אבל מה עם אילו שלא? זה לא בהכרח ב"אשמתם". האמת היא שזה תלוי בתהליך ההכשרה אותו עוברים העובדים וחשוב לא פחות – האימון אשר עוברים\לא עוברים אנשי הצוות. האינטרס באימון הצוות הוא אינטרס של המסעדה והמערכת כולה. חשוב לאמן את הצוות למכירות לשירות ולא רק על הידע הטכני בתפריט ונהלי העבודה הנדרשים מהם. פעמים רבות, אנחנו מקדישים יותר זמן ללימוד ואימון הצוות לפרטים הטכנים ולא מקנים לעובדים ולצוות השירות את הכלים והטכניקות ליצירת חווית שירות \מכירה איכותית. לדוגמא, מלצרית אשר מראה בקיאות גבוהה ביותר במרכיבי המנות והקוקטיילים אך לא נותנת את הדעת על מומנטום המכירה, שפת הגוף ,אופן תיאור המנות ועוד. במצב שכזה, חווית הלקוח נשארת מוגבלת וטכנית. 

מכירות איכותיות הן חלק משירות איכותי. שירות שכזה, לוקח את הלקוח למסע קולינרי קסום, הייחודי לאותה מסעדה. סיפוק חוויה אינפורמטיבית ובעלת ערך מוסף בכל שלב של הדרך, גורמת לחווית לקוח מיטבית. ידע הוא כוח – לכן הצוות שלך צריך לדעת יותר מהלקוחות שלך. זה היתרון היחסי שלהם וזה הכלי שלהם להעביר את החוויה בצורה האופטימלית.

חשיבות הכשרת הצוות ואימון למכירות איכותיות המתאימות לאווירת המסעדה היא לא פחות חשובה מאשר הכשרת הצוות לנהלי שירות והגשה טכניים (ולעיתים גם ההכשרה הזאת לא נעשית). 

מכירות איכותיות הן אלו שיוצרת חוויה עם פן אישי אצל הלקוחות, מגדילה את מחזור המסעדה מחזקת את הקונספט של העסק והכי חשוב- מותירה אצל הלקוח את הרושם והרצון לשוב. 

לסיכום, שירות ומכירות איכותיות הן לא פחות מאומנות. הרעיון הוא לספק לעובדים שלנו את ארגז הכלים הנדרש, ולאמן אותם ליישום מדויק ואיכותי בזמן אמת. זאת על מנת לאפשר להם למקסם את כישוריהם ויכולותיהם. התרומה לכך תהיה גדולה לאין שיעור 🙂

צריך
הכוונה?
השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם:



    קידום ושיווק באינטרנט קידום ושיווק באינטרנט